O-V-E-R-S-P-E-E-D Klubas
   
 
Full komplekt Fast Lap 2010 atidarytuvėse
Autorius: g
Fast Lap'as Nemuno Žiedo trasoje užkūrė pirtį šio žodžio beveik tiesiogine prasme.  Nuo pat ankstyvo ryto vyko atkaklios kovos, veiksmo, garso, gražių bolidų, patrauklių žiūrovių ir žmonių gausumo sintezė. Bet viskas po truputį ir iš eilės... Startas žadėjo būti griausmingas vien dėl dalyvių aktyvumo siekiant užsiregistruoti į renginį - organizatoriai praktiškai buvo priversti didinti maksimalų dalyvių skaičių iki 70. Tačiau TOKIO dalyvių ir žiūrovų susidomėjimo nebuvo tikėtasi.
Stuktelėjus 8 valandai ryto pradėjo plūsti dalyviai su iščiustytom ir dailiom mašinom. Patys pirmi pasirodę verti pagarbos medalio - broliai Gurčinai feat. Honda CRX atvyko iš toliausiai - Klaipėdos. Verta paminėti visų dalyvių stropumą ir pažangą - jų pasiruošimas varžyboms progresavo geometrine progresija lyginant su pirmuoju 2009 etapu, o sveika kovinė dvasia tiesiog tvyrojo ore.

Važiavimai buvo suskirstyti į 5 grupes po 14 dalyvių, pagal preliminarų kiekvieno dalyvio pajėgumą. Pirmosios grupės, kurių pagrindą sudarė Fast Lap debiutantai, maloniai džiugino žiūrovų akį slysdami už trasos ribų ar darydami nekontroliuojamus apsisukimų manevrus. Įspūdingus dūmų šleifus ir nuolatinius trasos kraštų kirtimus demonstravo Mantas Bytautas su savuoju Seat Leon dyzeliu. Jam įkandin sekė Mindaugas Rickevičius su BMW 325, kuriam rodės žvyras daug mielesnis už asfaltą. Drąsūs žmonės, nieko nepridursi.

Drąsus buvo ir Fast Lap šou dalyje debiutavęs drifteris Donatas a.k.a. XR. Pusantrų metų pertauką turėjusiam drifteriui pradžia buvo sudėtinga, na o bet tačiau ne veltui Fast Lap kolektyvas pasikvietė Donatą, kadangi apsipratęs demonstravo jau aukšto lygio driftą. Juolabiau, rasti Nemuno Žiedo trąsoje drįstantį atlikti skersinius manevrus dirfterį pasirodo nėra taip lengva. Pertraukėlių metu moto triukus taip pat atlikinėjo tiesiai iš Minsko atlėkęs Virginijus Žukauskas. Didelė pagarba mūsų šou men'am!

Žingsnis po žingsnio artėjo pirmieji 4 ir 5 grupės važiavimai. Potencialiausieji lyderiai buvo patalpinti į 5 grupę. Prasidėjus važiavimui dėl to nekilo dvėjonių: daugelis automobilių spjaudėsi ugnimis, įspūdingai greitėjo ir stabdė, o vairuotojai vingiavo preciziškai atzulintomis trajektorijomis. Čia kova užvirė kaip ir buvo tikėtasi tarp praeitų metų lyderių. Daug dėmesio treniruotėms skyrusiam Jonui Poškui priešsezoninis triūsas nenuėjo veltui - jis su savo Mitsubishi Lancer EVO VIII sidabriniu monsteriu buvo greičiausias tarp visų (01:22.441). Ir ne šiaip greičiausias, bet beveik 0,7 sek. pagerino praeitų metų Andriaus Firanto (Honda S2000) Fast Lap rekordą!

Nors visi ir tikėjosi, kad Mantas Neverdaukas bus tarp lyderių, tačiau rodėsi, kad praeitų metų Fast Lap čempionas jau bus išnaudojęs savo, kur kas silpnesnio Honda Civic B16/B20 nei Jono Mitsubishi, automobilio galimybes. Tačiau Mantas atrado savyje ir galbūt technikoje resursų ir su Jonu kovėsi lygioje kovoje, kur pastarajam nusileido tik 0,2 sekundės. Pagirtinas rezultatas Mantui, kurio automobilis vysto  kelis kartus mažiau arklio galių nei Jono EVO VIII. Visgi nepamirškime, kad Mantas ir Jonas varžosi skirtingų klasių automobiliais, o jų svoriai ganėtinai ženkliai skiriasi.

Tarp lyderių buvo ir 2009 paskutinio Fast Lap etapo nugalėtojas Andrius Firantas. Jis pagal šio sezono techninius reikalavimus varžėsi naujoje Open klasėje ir į Finalą nepretendavo. Tačiau visi tikėjosi tikrai solidaus (ir pergalingo) šio Honda S2000 vairuotojo rezultato. Nors Andrius parodė trečiajį rezultatą, jis buvo 1,7 sekundės prastesnis nei nugalėtojo J.Poškaus. Andrius naudojo slick tipo padangas, jam sunkiai sekėsi jas išildyti. "Galbūt semi slick būtų buvęs tinkamesnis pasirinkimo variantas" - dėstė Andrius ir šelmiškai pridūrė, kad dėl to visai nesikremta - reikia duoti ir kitiems pasidžiaugti pergalėm. Ketvirtas geriausias laikas buvo užfiksuotas Andriaus Žemaitaičio su VW Golf GTi. Pasak gandų Andriaus Golf vysto apie 280 arklio galių, tačiau atsiimdamas prizus savininkas patikino, kad  jo vokiškas bolidas dar galingesnis.

Ir kai po pirmų važiavimų visi ruošėsi atsirevanšuoti savo priešininkams antroje važiavimų sesijoje nutiko dalykas, privertęs stabdyti visų varžybų eigą. Antrą kartą į trasą išvažiavusios I grupės dalyviai kentėjo nuo techninių gedimų. Antano Vėbros Mazdai 323 išniro dešinio rato šarnyras ir jis buvo priverstas priparkuoti automobilį ant žalios vejos už "Makuškės" posūkio. Esant geltonoms vėliavoms dalyviai jau keletą kartų buvo įveikę ratus ir buvo apsipratę su situacija, kai kylant į "Makuškės" kalną sprogo Dariaus Jucevičiaus VW Golf variklis (išlindo švaistiklis) papildamas ant trajektorijos gausų tepalo ir aušinimo skysčio šleifą. VW Golf užblokuotais ratais liko stovėti važiuojamoje dalyje. Nors teisėjai pradėjo rodyti geltonas vėliavas, iš galo važiavusiam Gediminui Kalpokui su Honda Civic Dariaus automobilis stovintis trajektorijos linijoje buvo siurprizas ir stabdant į pastarąjį nesmarkiai atsitrenkė. Po kiek laiko nepastebėjęs rodomų jau raudonų vėliavų lenktyniniu tempu atlėkė Ainis Pilauskas su VW Golf. Jis vengdamas susidūrimo pasuko link atitvarų, į kuriuos atistrenkęs, vertėsi. Laimei, įtempta situacija baigėsi tik techniniais automobilių apgadinimais - dalyviai nenukentėjo.

Kadangi iš Dariaus VW Golf išsiliejęs tepalas buvo ilgoje idealios trajektorijos dalyje, dėl dalyvių saugumo organizatoriai nusprendė lenktynių nebetęsti. Taip tik įpusėjusi Fast Lap šventė turėjo baigtis.

Po kiek neplanuoto finišo sekė smagūs apdovanojimai, kur prizai buvo dalinami ne tik dalyviams, bet ir aktyviems žiūrovams ir Fast Lap draugams. Firminiais Fast Lap marškinėliais buvo apdovanotas Airido Šiaurio ištikimas gerbėjas - Robertas, kuris Airidą drąsino plakatu "Tėtis liepė spausti!". Trylikametis Airidas tiksliai vykdė nurodymus ir A1600 klasėje užėmė pirmą vietą, nušluostydamas nosį daug vyresniems konkurentams! Taip pat neliko nepastebėta "Ąžuolas Team" kompanija su nuotaikingu "Duok Vaizdų!!!" plakatu. Tuo tarpu už puikų pasirodymą ir drąsą specialų prizą gavo ir mūsų drifteris Donatas (XR).

Tiek įspūdingų įspūdžių. O dabar visi ruošiamės į Latviją, Rygą, Bikerniekį trasą, kur stebinsime latvius, estus ir visus kitus, kas išdrys susikauti su lietuviais mūrais. Jau Birželio 5 d.!


Komentarai

Warning: is_readable() [function.is-readable]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/overspeed/modules/Captcha/fonts/) is not within the allowed path(s): (/var/www/vhosts/overspeed.lt:/tmp:/usr/share/pear:/usr/share/php) in /var/www/vhosts/overspeed.lt/httpdocs/modules/Captcha/lib/hn_captcha/hn_captcha.class.php5 on line 567
Truetype-Directory is not readable!